کندر Kondar

کندر Kondar

کندر Kondar

کندر Kondar

هر کسی یاری گزید و من ...

هر کسی یاری گزید و من تو را

 

عشق تو بر درد من باشد دوا

 

ای که در نزد خدا داری مقام

 

ای کریم و ای رحیم و ای امام

 

درد ما را عشق تو درمان کند

 

خاک ما را فخر و عزت جان کند

 

آن دوازده بر دلم درمان شدند

 

واز برای من همه جانان شدند

 

در جهان عاشقتر از آنان نبود

 

درد ما را هیچ کس درمان نبود

 

آمدند آنها به پاکی چون خدا

 

آمدند بهر خدا و لا فتی

 

عشق در کرب و بلا گل می کند

 

دشتها را پر ز سنبل می کند

 

شیر مرد حق علی مرتضی

 

کرده او دلهای ما را کیمیا

 

آفتاب هشتم شیعه رضا

 

کرد حتی با مسیحی هم وفا

 

در کلام آخر ای صاحب زمان

 

تو بیا ای کشتی نوح زمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد